Projectleider verduurzaming bij corporaties (m/v)
Standplaats: Delft en/of Hillegom (hybride)
32 – 40 uur per week
Jouw profiel
Als projectleider verduurzaming weet je dat bouwen draait om meer dan alleen stenen. Je brengt visie, structuur en energie, en schakelt moeiteloos tussen gemeenten, corporaties, architecten en bouwpartners, waarbij je tevens de verbinding maakt tussen de afdelingen Wonen en Financiën. Jij leidt projecten van planvorming tot oplevering en creëert waardevolle leefomgevingen voor de bewoners. Krijg jij energie van soepel lopende projecten en tevreden opdrachtgevers? Dan bouwen wij graag samen met jou aan de toekomst!
Daarnaast beschik je over:
- Aantoonbare ervaring als projectleider in verduurzaming en renovatie in zowel de techniek als de besluitvorming;
- Ruime ervaring als projectleider binnen de woningbouw. Ervaring bij corporaties is daarbij een pré;
- Het vermogen om moeiteloos te schakelen tussen verschillende opdrachtgevers en projecten;
- Het vermogen om je werk zelfstandig in te delen, naar tevredenheid van onze opdrachtgevers.
Jouw rol als projectleider
Als projectleider ben jij het kloppend hart van de bouw- en verduurzamingsprojecten bij de corporatie. Jij hebt de regie over het hele proces, van de eerste schets tot de oplevering, en draagt de verantwoordelijkheid voor een succesvolle uitvoering. Met een scherp oog voor detail bewaak je de voortgang en zorg je ervoor dat planning, kosten en kwaliteit volledig aansluiten bij de gestelde doelen uit de besluitvormingsdocumenten.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Realiseren van projectresultaten: Jij leidt uitdagende projecten van begin tot eind en bewaakt details, deadlines en budgetten en stelt de besluitvormingsdocumenten op;
- Samenwerken en verbinden: Je brengt opdrachtgevers, architecten, aannemers en andere betrokkenen samen om de projectdoelen te bereiken. Daarbij ben je de verbindende factor tussen de diverse afdelingen van de corporatie en weet met hun belangen om te gaan;
- Stimuleren van innovatie en duurzaamheid: Je bedenkt en implementeert slimme, duurzame oplossingen die processen verbeteren en waarde toevoegen;
- Regie voeren over succes: Met jouw leiderschap zorg je ervoor dat projecten tijdig, binnen budget en met een hoogwaardige kwaliteit worden opgeleverd.
Wat mag je van ons verwachten?
Werken voor Westvast betekent naast een fijne en gezellige (hybride) werkplek:
- Een goed en marktconform salaris dat past bij je kennis en ervaring (en concurrerend met de CAO-woondiensten);
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals telefoon, laptop, auto van de zaak en een goed pensioen;
- Werken voor gerenommeerde vastgoed gerelateerde partijen;
- Afwisseling door het werken voor verschillende opdrachtgevers en projecten;
- Onderdeel van een gezellig, compact en gevarieerd team in leeftijd en ervaring;
- Ruimte om te groeien en je potentieel te benutten;
- Continue leren door kennissessies met je collega’s, samenwerking en coaching;
- We organiseren meerdere (team) uitjes per jaar zoals bijeenkomsten met gastsprekers, lunches, borrels en locatiebezoeken.
- Dagelijks vers fruit en andere (gezonde) snacks en goede koffie.
Uitgangspunt is een jaarcontract met proeftijd van een maand. De intentie is er om het contract na een jaar om te zetten naar onbepaalde tijd.
Spreekt bovenstaande je aan en herken je jezelf in bovenstaande vacature, dan horen we graag van je!
De sollicitatieprocedure in het kort:
- Jij stuurt ons jouw CV met korte motivatie;
- Wij geven binnen 1 week reactie;
- Zien wij een mogelijke match, dan volgt een eerste kennismakingsgesprek;
- Bij wederzijdse interesse volgt een arbeidsvoorwaardengesprek;
- Daarna volgt een online assessment en een afrondend gesprek.
Reacties en vragen kunnen gestuurd worden naar Sander Trouw via s.trouw@westvastbv.nl of telefonisch via 020 3370477.
Acquisitie en benadering door recruitmentbureaus naar aanleiding van deze vacature worden niet in overweging genomen.